LinkedIn groeit als kool. Volgens de laatste cijfers kent ons land inmiddels zo’n 5,7 miljoen actieve gebruikers. En gold het platform in de begindagen nog vooral als een digitale vacaturemarkt, tegenwoordig wordt LinkedIn minstens zo vaak gebruikt als plek waar je jouw professionele drive kan laten zien en je jouw expertise kan inzetten om je doelgroep aan te spreken.
LinkedIn speelt dan ook een steeds belangrijkere rol in de buyers’ journey: 82% gebruikt het platform om informatie op te zoeken over verkopende partijen. Ondernemers die geen gebruik maken van de mogelijkheden van LinkedIn laten dus aantoonbaar kansen liggen.
Maar zelfs als je wel actief bent op LinkedIn, kan het algoritme van het platform af en toe nog verrassende bijwerkingen hebben. Weet jij bijvoorbeeld welke vorm van content, dus nog los van de inhoud, tegenwoordig voor het hoogste organische bereik van je post zorgt?
Mocht je het antwoord op die vraag niet weten, dan is de LinkedIn-training van communicatiebureau Wisse Kommunikatie iets voor jou. Maar ook als je wel weet dat video het beste scoort op LinkedIn, biedt de training je interessante inzichten in de best beklijvende content.
Wat leer je?
In onze training beantwoorden we onder meer de volgende vragen:
- Persoonlijke pagina of bedrijfsprofiel?
- Hoe gebruik ik het algoritme van LinkedIn in mijn voordeel?
- Welke soort content werkt het best?
- Welke momenten of prestaties zijn geschikt om te delen op LinkedIn?
- Hoe ziet een contentplan uit?
- Hoe identificeer en bereik ik mijn doelgroep via LinkedIn?
- Hoe zet ik LinkedIn in voor lead generation?
In een halve dag leren we je alle basiskennis, zodat ook jij zakelijk succes kunt behalen op LinkedIn.
Praktische informatie
Wanneer: Donderdag 22 mei
Tijd: 10.00-15.00 uur
Waar: Kantoor Wisse Kommunikatie: Eusebiusbuitensingel 3, Arnhem
Kosten: € 195
Het aantal plekken is beperkt tot 10, zodat we iedereen van persoonlijk advies kunnen voorzien. Je meldt je aan via www.wisse-worldcom.nl/training/. Mocht het aantal aanmeldingen groter zijn dan het aantal beschikbare plekken, dan plannen we nog een training in.